Bilägare?

Hej hej hallå!

Snart kanske man är bilägare... har funderat hela veckan på att lägga pengar på en bil, som jag kan ha att övningsköra i och även ha när jag har fått mitt kort, då David kanske ska köpa fälgar + sänka bilen. :)
Först tänkte jag köpa en gammal bil, för under 10 000:-, men den jag mejlade på, den var inget att ha till slut. Så nu är siktet inställt på en lite nyare bil... har hittat en Peugeot 206 från -02. Har inte gått så himla långt ändå, och det är ju en himla fin bil med bra egenskaper. :)
Har mejlat på den, och fått svar, den finns kvar och kanske blir det att åka och titta på den i helgen.
Så imorrn kanske man skulle ta och masa sig iväg till banken och kolla om man kan få ett lån...

Här kan ni kika på bilen..
http://www.blocket.se/vi/11444542.htm?ca=15_s

Ciao!

Kommentarer
Postat av: H-F

Enligt mig är Peugeot en problembil.

Postat av: Anonym

Bilen är såld står det /H-F

2007-05-01 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback