I <3 WW

Hej hopp!
WW i fredags var fantastiskt, magiskt, underbart. Bättre än första gången, kan det bero på att jag stod 2-3 meter ifrån Magnus? Längst fram såklart... :) Han sjunger underbart! Åhhh, vad bra det var. Kommer leva på detta såå länge. :)
Innan konserten gick jag, Hanna och Peter till UVX och piercade oss, eller ja, inte Peter.
Hanna gjorde i tungan och jag gjorde i ögonbrynet.
Bilder från hela kalaset finns på:
http://fridz.pixbox.se

Haha, igår gjorde jag ett IQtest, vette fan om det är på riktigt eller inte, men iaf, mitt resultat blev 120. Jag var bättre än 90% av belfolkningen i Sverige eller nått sånt... Hahaha..
Vill ni göra testet finns det på:
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Orkar inte skriva om Thailand än... ska göra det någongång när jag orkar.. kanske senare. ;)
Ciao!

                   

Kommentarer
Postat av: H-F

jag fick 119, det är väl också rätt bra ? smartare än 89% av befolkningen iaf (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback