2 år! <3

Idag firar jag och hjärtat 2 år tillsammans.
Kan inte fatta att tiden har gått så fort, sen jag träffade dig första gången.
Jag vett iaf att jag är oerhört lycklig med dig och jag älskar dig av hela mitt hjärta, David.

Köpte 5 blå rosor och ett 4pack schyssta snapsglas från Inspiration till hjärtat. Själv fick jag ett underbart fint armband. :D Kvällen spenderades på Lindgrens krog. Jättegod mat, men väldigt dålig service.
Har haft en underbar kväll, älskling, och tack för allt!
Nu ska jag krypa ner hos dig och hålla om dig och aldrig släppa taget!
Jag älskar dig! <3


           

Kommentarer
Postat av: H-F

Åh. Tack ^^
Och grattis till er ! (:

Postat av: Sandra

Hahaaha men va an jag är ju uppe i 6000 nu ju ;) bara några hundra löner kvar så jävlar!! wiii skitsnyggt halsband föresteeeeen!! fjalar kan the shiit

2007-08-31 @ 15:43:17
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: sandra

hahah men det var ju en söt liten gräshoppa ju =)

2007-09-04 @ 07:51:09
URL: http://betsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback