Utmaning....

Jag ska skriva 8 fakta/vanor om mig själv.

  •  Jag är dålig på att säga förlåt eller be om ursäkt, men jag börjar bli bättre. :) 
  •  Jag kan inte sköta om blommor, vilket har resulterat i att det inte finns några blommor här hemma.
  •  Jag är väldigt, väldigt nyfiken av mig, men jag försöker att inte avslöja det. Oj... nu var det visst avslöjat.. :S 
  •  Jag har ett visst shoppingberoende tror jag. :)
  •  Månadens gladaste dag är när lönen kommer! :D
  •  Jag har ett litet behov av att känna bekräftelse. 
  •  Jag längtar efter barn. :)
  • Jag är sämst på att läsa in något, t.ex, teori. Haha, undrar hur mitt teoriprov kommer gå? Ujujuj...


    Utmaning:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

 

 

Personerna som jag utmanar är:

Sandra
Hanna
Johan
Fjalar
Tessan
Amathea
Sofie
Jessica


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vist är det kul med sådana här. Kul att erkänna lite saker om sig själv och ännu roligare; få veta saker man aldrig kunnat ana om sina kompisar =)
Ha det underbart och lycka till med nytt boletande
Kramis

2007-08-28 @ 20:43:07
Postat av: H-F

Done (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback