7km.

Japp... egentligen skulle jag åkt ner till Lisa, men hon mådde inte bra.
Så jag ringde Johan o så gick vi en låååångpromenad med hans vovve, Gizmo.
Vi gick o gick o gick, blev typ 7 km eller nått. Kommer nog kännas i benen imorrn. Hehe..
Sen gck vi hem till honom o Hanna o åt krov med bröd och drack varm choklad.
Jag o Hanna slöade framför tv'n...

Nu har jag varit på Maxi, köpt godis o coklad, så nu ska jag svulla innan jag ska sova om ett tag..
Sen får vi se om jag har tid att blogga de kommande dagarna, är typ fullspäckat schema med jobb o fritid. jisses..
Adios!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

nämen ååå vilken myyysdag!!!!!!! nästa gångvill jagva meeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Malin

man får svulla när man gott så långt=)

2007-12-12 @ 22:12:14
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback