Att rycka upp sig.

Ja, nu har jag varit lite deppig ett par dagar..
Nu är det dags att rycka upp sig, ta nya tag och bara vara!

Om en stund ska vi bege oss till Lager 157 och se om det finns nått att shoppa.
Ikväll blir det lite party med mitt gäng ^^
Det kommer bli skoj, det var väldigt längesen vi gjorde nått ihop.
Dumt att man jobbar som man gör.

Igår bakade vi lussekatter. Mumsigt! Det gjorde du bra, älskling!
Har en hel låda i frysen full med LUSSEKATTER! :D

Uppdaterar kanske imorrn med lite bilder.
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: H-F

och kul hade vi !

Postat av: Sign. Anz

HEJSAN!!!!
Måste börja med att tacka för ett grymt party sällskap.. Jag hade tyckte verkligen om Alingsås så jag KANSKE vågar mig tillbaks hahahaha Men nästa runda då är det hos mig!!! hahaha

Kramisar!!! =D

2007-12-10 @ 14:19:17
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah kolla annikas blogg.. lite fler bilder
ska jag skicka alla till dej ??

2007-12-10 @ 18:22:45
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback