Det suger i restarmen.

Ännu en jobb helg förbi, bara 4 jobbdagar kvar, sen är jag ledig 4 dagar! :D GÖTT!
Sova, slappa, träna och glida runt är min planering. :)

Usch ja, vad det suger i min restarm. Behöver lite värme i min frusna kropp!
Sol, bad och värme.... mums!
Vill verkligen tillbaka till Thailand, men i nuläget är det inte möjligt. Har så dåligt med pengar att jag avlider snart.
Jag får helt enkelt snåla så in i helvete.
1 vecka efter lön och jag är redan pank, men jag får skylla på att jag köpte massa julklappar.
Vad bra, bara 4 veckor kvar till nästa lön. ^^
Jaja, nu har det varit såhär i ett halvår, pank och fattig, så det ska nog gå ett halvår till.
Lite tråkigt är det ju, man kan ju inte göra nått utan pengar.
Och värre lär det bli nu när jag snart börjar på 75%... suck.

Varför är vården så lågavlönat?! Helt klart fel!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah jag är fan också oank. har la en 300 spänn kvar :P skiiiit. och det är 25 dar kvar till lön hahahah UPS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback