Drömmar

Shit, vilken konstig dröm jag drömde innan jag vaknade...
Jag, Sandra o Hanna-Felice följde med David och Rasmus till nått hak/pubaktigt för att de skulle spela poker.
Haha och jag har svarta converse-skor OCH ett par högklackade pumps på mig. Lite udda typ.
När vi kommer till det där stället iaf, så gissa vilka som är där om inte WEEPING WILLOWS! :)
Fast det som var lite skumt var att Magnus snackade skånska! Alla i gruppen hade konstiga dialekter.
Nåväl, jag fick iaf prata med Magnus och hans polers i bandet å sen vaknade jag... fan!

-----

Idag tog jag semester så att jag kunde åka med några jobbkompisar å shoppa julklappar i Gbg..
Å imorrn blir det ännu mer julshopping då jag och Sandra styr kosan mot Borås.
Mucho pengar kommer ryyyyka.
Adios!


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahahha fan va mongo du är :) Kör på det imorrn då.. att ha 2 dojjer på dej hahahah. Men jag ringer dej sen så ska vi bestämma mer om imorgon :) pusss på dej

Postat av: maja

ey, lämna magnus ifred! han är min :)

2007-12-21 @ 17:06:03
URL: http://majakarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback