Jobb, jobb, jobb.

I helgen har jag inte gjort annat än att jobba.
Hoppade in och jobbade både lördag och söndag kväll, utöver mina schemalagda pass.
Så det blev 2 långa dagar... 7-21.
Behöver pengarna, för jag vill åka utomlands snart!!!
Har hittat ett skitgrymt hotell i Thailand... bungalows med egen privat pool framför. ^^
Och inte alls dyrt för det... 300/pers per natt. GRYMT!
Det tycker jag att vi ska satsa på! :D

Tiden går fort nu... bara 4 veckor kvar av detta året... Tiden har gått sjukt fort tycker jag.
3 veckor till julafton, och jag har bara handlat en enda julklapp änsålänge. :S
Hmm... och jag är fattig redan. Tur att vi får lönen innan julafton.  ^^
Får sistaminuten-handla i år igen! :/
För en gångs skull hade jag tänkt vara ute i god tid, men nej...

Glöm inte att kika in på
bilddagboken.

Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback