Julbord.

Tjoho!
Är hemma nu efter julbord med jobbet. Mycket trevligt! :)
Och god mat förstås.. en annan såg ju gravid ut efter all mat... jisses!
Tog tyvärr inga kort, var så upptagen av att vräka i mig.... men ett kort lyckades jag ta nu..



Helgen var ju bra trots allt. Var ju lite deppig där, men det ordnade upp sig.
Hittade finfina kläder på Lager 157 och ett par ROSA Converse med dödskallar på :D
YEAHJ, me like ^^
Kvällen avslutades med party med kära vännerna, förfest här, sen vidare till Grand Hotel för att shejka lite rumpa! :D Hade verkligen jätteroligt och fick dessutom en ny vän, Annika! Asroligt att träffa dig.

Imorrn är jag ledig å det ska bli skönt. Sen jobbas det resten av denna veckan... tråkigt.
Jag fick löneförhöjning idag förresten, typ 1500kr på heltid. Och jag kommer jobba 75%, så det blir inte så gräsligt mkt ändå... men lite. ^^
Men ärligt talat, funderar på att skaffa mig ett extrajobb, ingen som letar efter extrapersonal?! Hör av er! :)

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Åååå jag tyckte det var jätte roligt!!! Hoppas vi kommer sesoch festa snaaart igen!!

På tal om extrapersonal... jag skulle behöva någon som städar hos mig, packar och lagar mat hehehe Hur mycket vill du ha betalt :P

Hoppas du inte deppar nåmer.. du får prata ut med soctant Annika omdu vill =)

Puss & Kramis!!!

Postat av: H-F

du är så söt ^^

2007-12-12 @ 01:11:01
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

Aaa du var verkligen dyr i drift... du får sluta röka :P
Sen ska jag påminna dig om att min inkomst är 2300:-hahaha så vi får klura ut hur detta ska lösas HAHAHA

2007-12-12 @ 09:24:44
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: H-F

åh ^^
Jag har en tendens att vara snygg på bild (; särskilt den jag la in idag, tycker jag om d; haha.

2007-12-12 @ 11:45:32
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: H-F

haha (; du har inte funderat över möjligheten att det INTE var jag som tog bilden då ? (;

2007-12-12 @ 14:18:09
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback