Tidig kväll.

Ujuj, min kropp är helt slut.
Jobbat 6.45 - 15.45, sen varit i 2 timmar på Maxi... MASSA FOLK!
Det blir tidig sänggång ikväll känner jag, om jag ska orka den här helgen!
Ujuj....

Okej, myten är att man får finnar av choklad... sant eller falskt?
I mitt fall är det sannerligen SANT. Har glufsat i mig massvis med choklad denna veckan och ansiktet kryllar av röda eller vita fläckar. USCH. Finnar borde utrotas, nån som har ett bra tips? Jag vill ju inte behöva strunta i choklad....
En av finnarna har jag klämt typ 4 ggr, den försvinner aldrig! :S

Nä, nog pratat om äckliga saker.

Nu ska jag snart stupa i säng.. fy fan va gött... ^^
Ha en bra helg allesammans!
CIAO

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah finnnjäääääävlar!!!!!!!! HATA HATA HAAATAAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback