Kul.

Tio första
Första bästa kompis: Hmm, bra fråga. Sofia eller Frida.
Första bil: Har icke körkort än...
Första kärlek: Anton. ^^
Första husdjur: Hund. Uppvuxen med 10 hundar. ^^
Första semester: Sverige: Lysekil  Utomlands: Egypten
Första jobb: Cafebiträde på Luna... haha, vilken sommar.
Första köpta skiva: Oj, det var en svår fråga. Får återkomma.
Första riktiga kärlek: Peter.
Första piercing: I naveln.
Första konsert: Antingen var det Backstreet Boys, eller så var det E-type. ^^

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Öhh, kommer inte ens ihåg när jag festade senast. men ikväll såå.. ^^
Sista bilfärd: Från Thai Take Away.
Sista filmen du såg: När mörkret faller. (svensk)
Sista ringda telefonsamtal: Det måste varit när jag väckte Johan och Hanna i morse. ^^
Sista bubbelbadet: Öhh, längesen typ.
Sista spelade cd: Spelar typ aldrig cd. Men på datorn, Weeping Willows - Fear and Love
Sista kyss: 5 min sen :)
Sista gången du grät: 12/2
Sista måltiden: Thai-mat :)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Hmm.. nej.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp! <3
Fått ditt hjärta krossat: Ja. :(
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja.
Haft ett one night stand: Ja.
Busringt till nån: "Är det Frost på Vintergatan?" *skrattar*

Sex saker du gjort idag:
1.
Diskat
2. Handlat
3. Köpt present till peterhansson.se
4. Varit irriterad.
5. Fikat med Nellie.
6. Slingat håret!

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min mobiltelefon.
2. Musiken.
3. Nära och kära.
4. Lägenheten.
5. Datorn.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
David
2. Sara
3. Mamma
4. Johan

Tre val:
Svart eller vit?
Svart.
Sommar eller vinter? Sommar! (helst året om)
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1.
Resa så mkt jag kan.
2. Ta vara på de bästa.

En sak du ångrar:
1.
Att jag aldrig lär mig av mina misstag.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1.
Fjalar
2. Johan
3. Sara
4.
Maja

Kommentarer
Postat av: frida

haha, vem hade inte sin första crush på anton egentligen? och jag tror bestämt att e-type måste varit först, för då gick vi i trean och backstreet boys måste vi väl börjat lyssna på i fyran eller? efter att jag varit på semester i tyskland och kom hem med alla tyska tidningar med "häftiga" bsb bilder?!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback