Magsjuka?!?!?!?!

hola!
helgen har gått fort faktiskt, skönt det. :)
fast igår fick jag hoppa in och jobba kvällen på 2an..., lika bra det.
fick en obehaglig överraskning när jag kom till jobbet igår... misstänkt magsjuka på MIN avdelning...
jag fick ångest och övervägde att sjukanmäla mig idag... men jag gick ändå. det skulle vara ganska genomskinligt isf.
och idag så avblåstes det! så gött!
det är rätt konstigt hur en sån sak kan sätta sig på psyket. så fort man pratar om kräksjuka och sånt, så blir man helt plötsligt lite illamående och får lite ont i magen.. så hade jag det. men när de sa att det var avblåst så släppte det med en gång! :)

tyvärr så måste jag erkänna att jag fuskade med rökningen igår. jag var ganska så upprörd, så jag rökte 2 cigg under jobbkvällen igår. :/ har varit asröksugen idag, men har klarat det ganska så bra ändå.
varit och tränat och solat, handlat och käkat på stockan.
nästa vecka ska jag fasta, då bara flytande föda skall intas. får se hur detta ska gå.
nu tänkte jag slänga mig i sängen och kramas med söt.

imorgon väntar basinformation på ams. fy fan. :( och så är det ju alla hjärtans dag! <3

antal dagar till thailand: 37

ciao dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback