Sjukling.

Jepp, och så är man sjuk då... denna gången magsjuka. :(
Har iofs inte varit så farligt, men det går ju inte att stoppa i sig nått utan att man behöver springa in på toan... Kände av det natten till fredagen då jag vaknade kl 3 av att jag hade ont i magen och så började jag må illa, så jag bad David hämta en spann utifall att. Lyckades somna efter ett bra tag, sen vaknade jag av Davids väckarklocka runt 7-tiden, och kunde inte riktigt somna om... iaf, skulle lägga en liten prutt, men det fick jag genast ångra för det kändes som om jag skulle skita ner mig. Rusade in på toa och där satt jag i 15-20 min och det bara rann ur mig. Samtidigt kom illamåendet tillbaka...
Har lyckats hålla mig ifrån att kräkas iaf och det är skönt. Hellre sitter jag och skiter hela tiden än att spy...
Låg hela dagen igår i feber, vet dock inte hur mkt feber jag hade, men det kändes som om jag skulle brinna upp. Tog ett par alvedon, sen låg och jag simmade i svett... Lyckades få i mig ett helt glas vatten under hela dagen, men inget annat.
Idag är det bättre, men fortfarande dålig i magen... men jag har kunnat äta, även om det har bubblat till i magen och jag varit tvungen att springa på toa.. Det är på bättringsvägen iaf. :)

Trodde faktiskt att jag skulle klara mig ifrån magsjuka i år igen, men icke. Iofs, nu jobbar jag mitt i det, det gjorde jag ju inte förut. Usch och fy... Nu är det bara att hoppas på att man får vara frisk tills efter resan!

Jaja, nu ska jag återgå till mitt filmtittande... blir en del filmtittande när man är sjuk. Och så är det ju melodifestival ikväll! :)
Puss och kram, ciao.


Kommentarer
Postat av: frida

jupp, det gör han. han jobbar på internposten, christian heter han. anställd via lindome flyttningsbyrå (så jävla puckat namn) egentligen. vilken avdelning jobbar din dude på?

Postat av: imelda

SAKNAR DIG!!
Otroligt mkt, ta hand om dig gumman och vi måste snacka över msn när tiden passar ;)
Massa Pussar!!

2007-03-01 @ 07:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback