Back again.

Little Britain är nog bland det bästa som har uppfunnits tror jag. Första säsongen är så bra, så rolig och så bäst. Andra säsongen var sådär, lite tråkig. Tredje säsongen verkar vara bra, änsålänge. :)

Usch, jag skulle inte ätit chipsen. Nu mår jag illa och har ångest över att jag bokstavligen VRÄKTE i mig. Gah... Imorrn (om det hinns med) ska vi dra till gymmet och påbörja hårdträningen inför 22 mars.

För er som inte vet vad som händer den 22e mars, så skall jag berätta för er. Jag och David åker till Koh Samui, som är en vacker ö i Thailand. 2 veckor skall spenderas där... Kan inte beskriva känslorna inför detta. Spännande, pirrigt, längtansfullt, roligt.... ja. Ni vet. ^^

Imorgon skall vi på bröllop. Det är Davids kära mor som skall gifta sig med sin Bosse. Det blir det 4e bröllopet som jag är på. 1a och 2a var mina äldre syskons bröllop (på pappas sida), 3e var makarna Tabor's bröllop och imorrn alltså det 4e.
Bröllop är mysigt att vara på... det är sån härlig stämning, hela kroppen och själen njuter av att se brudparet stå där framme och faktiskt viga sina liv åt varandra. För en del håller det, och för en del håller det inte...

Idag har varit en irriterad dag. Det började i morse kl7 när man stegade in på avd 2:3. En man kort fick vi jobba, och 2:3 är den tyngsta avdelningen i huset. Jippie. Och fy, vilket jävla gnäll det var på de jag jobbade med... Jag höll tyst, som vanligt. När jag kom ifrån så orkade jag inte knipa längre... Usch. Sen på vägen hem så regnade det. Iskallt, piskandes i ansiktet på mig. Not nice... var som en isbit när jag kom hem.

Nu ska jag knipa käft, lyssna på Moneybrother's senaste skiva (som är helt underbar) och spela vidare på blip tills David kommer hem!

Ha en underbar helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback