Fear and love.

Just nu känns det mycket märkligt i hela kroppen.
Kan inte beskriva hur det känns, men jaa... det känns inte bra helt enkelt.
Jag vet så jävla väl att jag gör fel, att jag tänker fel, att jag reagerar fel.
Men ändå.... tja.

Jag vet att allt blir fel vad jag än gör, vad jag än tänker.
Jag vet att jag bara gör allt värre.
Jag vet att jag skjuter dig ifrån mig.
Jag vet att du tröttnar.
Jag vet att du inte orkar.

Men jag orkar inte heller.
Jag orkar inte gå runt med mina tankar.
Jag orkar inte gå runt och ha dessa känslor.
Jag orkar inte mer.
Ja, jag låter så jävla egoistisk, men det kanske är sån jag verkligen är?

Jag vill bara ha ett tecken från nånstans att jag inte är ensam.
Att jag kommer klara mig igenom precis allting som kommer att ske i framtiden.
Att allt kommer bli skitbra.

Jag önskar att det fanns ett sätt för mig att övertyga dig om att jag är bra, att du har valt rätt, att du kommer ha ett skitbra liv ihop med mig, att jag älskar dig som jag aldrig älskat någon annan.... men det finns inte.

Min rädsla tar över.

Kommentarer
Postat av: H-F

Du kanske borde bli poet ^^ VArför skulle det vara egoistiskt av dig att säga att du faktsikt mår dåligt ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback