Helgen...

Festen i fredags var rolig! Tyvärr drog de flesta av oss hem tidigt (inkl. jag). Tur var nog det, för hade jag stannat längre hade jag varit svinfull och bara gjort bort mig. *fniss* Kom hem, lade mig i sängen, men kunde inte sova för hela rummet snurrade runt, så då fick jag gå och kräkas. Sen somnade jag som en stock.
Det gick faktiskt ganska bra att jobba igår, trots baksmällan. Men vad gör man inte för 250kr i timmen? :) Då går det faktiskt bra. Hon jag jobbade med igår kväll, tjötade hål i huvudet på mig, så det var väldigt skönt när vi skiljdes åt 20.50 igår kväll. :)
Johan, Hanna, Peter och Sandra kom hem till mig sen, vi käkade grönsaker med dipp och spelade TP. Johan vann, och jag kom 2a. Morr. Lite bitter är jag allt fortfarande. Men jag är en looser när det gäller spel, så... :)

Idag är en väldigt slapp och go dag. Stämningen här hemma är inte på topp, men jag orkar inte bry mig just nu. Önskar att tiden kunde gå lite fortare, så att jag kunde få somna in och vakna imorgon bitti istället. Jag får sysselsätta mig med att läsa min bok som ligger inne i sovrummet, och kolla på tv.
Ikväll kommer en ny humorserie, Playa del Sol. Den ska jag se! :D

Och så har snön kommit. Kunde ju kvittat tycker jag, men jag bestämmer inte över vädret tyvärr. Hoppas dock att snön försvinner lika fort som den kom.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback