Jobbigt.

Idag har varit en jobbig dag. Först massvis att göra på jobbet, en tant har ringt MINST 20 ggr på larmet och bara velat en enda sak, varje gång: TOA. Suck.
Sen har jag varit i världens tjafs med A-kassan. De är helt dumma i huvudet. Sen var jag tvungen att bege mig till AMS för att påanmäla mig igen. Dubbelsuck. Så nu är jag iaf med där igen.
Inte nog med det, dessutom är det skitkallt ute och jag tror jag börjar bli förkyld. :/ Plus att ryggen gör ont.

Nu har vi precis varit ute och övningskört. Det går bättre och bättre för varje gång. Start i korsning/rödljus går bra nu, men jag är fortfarande skitnervös varje gång. Och borta vid stationen höll jag på att krocka med en fartdåre som jag såg försent, fick kärringstopp och en volvo740töntraggare körde om mig. Mindre bra. Där höll jag på att kissa i byxorna. :S Men jag klarade mig.

Hoppas morgondagen blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback