R.I.P.

Usch, varför är det alltid så hemskt när djur dör?
Idag dog min kanin, Putte, som jag har haft ett x antal år. Har haft honom sen jag var 9 eller 10 år. Ända sen jag "blev vuxen", så har jag bett pappa att göra sig av med honom, typ som att jag inte bryr mig om honom längre. Men nu känns det så hemskt.
Pappa ringde först och sa att han tänkte ta honom till vetrinären eftersom han knappt orkade röra på sig. Och sen ringde pappa igen och sa att kaninen hade dött i hans famn. Och pappa, han var så ledsen, han grät. Han gråter inte ofta, men när djur dör... Det var samma sak när vi var tvungna att avliva Sammy, en söt labrador vi hade i 10 år. Usch....

Putte, R.I.P. Hoppas du har det bättre där du är nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback