Fit for fight.

Nu är jag någorlunda frisk igen. Bara lite blodigt snor och äckelhosta kvar. Hehe frääääääscht.
Usch, idag har jag jobbat igen, fast det var rätt gött, efter att ha varit hemma alldeles för länge, dessutom hade jag en überkort dag på jobbet, slutade halv 2. ^^ Sånt gillar viiiiiii..
Gillar inte att ligga hemma ensam och tycka synd om mig själv, speciellt inte om man samtidigt är sjuk så in i helvete. ^^
Nä, men det är skönt att komma igång igen, dessutom är det bra för ekonomin om man slipper vara hemma. Sjuklön = kasst.

Jag har megatråkigt, jag är så uttråkad så det är inte klokt. Fy fan.

Jag färgade mitt "nyklippt-för-en-vecka-sen"-hår igår. Mörkbrunt blev det och jag är nöjd. Önskar dock att mitt hår kunde vara lite längre och lite finare.
Jag funderade på en grej när jag satt i frisörstolen förra tisdagen... Har alla frisörer slutat klippa med en vanlig tradtionell sax? Jag menar, håret känns inte så oslitet direkt när de "skär" av håret. Eller är det bara mitt hår de skär av? Tacksam för svar...

Jag får väl roa mig med att värma lite rester sen igår och typ diska. Jippie. Jag har ju bara diskat 100 diskar sen en vecka tillbaka. Suck, ge mig en diskmaskin tack.

Jag vill ha ett hus nu! Hittade ett jättefint hus i Hisings-Backa, men det låg på nätta 3,1 milj eller högstbjudande. men tja, det hade jag kunnat lägga på det huset. Kanonfint...
http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3DF308LJTH22O58B&SearchResultIndex=7
Här kan ni kika själva...

Jag ska försöka lägga in en bild på mitt otroligt icke fina hår sen. :)

Hej dåå!






image42

Här har ni, syns inte så mkt. Det enda som syns är lätt psykotiska drag... ;P



Kommentarer
Postat av: maja

mitt hår klipps först med sax och sen fixas det till lite med kniv. jag gillar när de skär, det låter så roligt :)

Postat av: H-F

Naw. Vad rar du är ^^ Jag tycker om dig också (:

2007-07-10 @ 23:03:48
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback