Härligt sommarväder.

Ja, det längtar man efter. För en stund sen sken solen och nu öser regnet ner, himlen har öppnat sig.
Är det såhär svensk sommar ska vara?! NEJ! GE MIG SOL!

Ja, jag vet, jag är skitdålig på att uppdatera om mitt intressanta liv, men ibland har man bara ingen ork. :P

Har inte hänt så mkt sen sist, hamnade ute på krogen igen i lördags, var inte meningen från början, men tja, varför skulle jag åka hem kl 22? och vad skulle jag göra hemma?
Roligt blev det iaf och jag fick en hulahula-grej runt halsen, höhö. ^^
Nästa fest blir på torsdag, då är det bartömning på TH. :) 20 kr i baren, fram till 00, me like. fast det kommer vara cpmkt folk!!!

Tja, vad har hänt mer? Hmm.... jag är sugen på att köpa ett radhus eller ett hus! Fast det har jag varit länge nu. Vill komma ifrån den här trånga lägenheten, kanske renovera lite, bygga upp ett hem med dig älskling! Man kanske skulle bygga eget? Fast då ska man hitta en tomt som säkert är svindyr och så.. nej, det får nog vara.
Men ett fint litet radhus med 4 rum o kök vore inte fel, en liten verandra som man kan sitta ute på, på sommarkvällarna (tja, de ska finnas nånstans iaf)...

Just ja, skulle ju försöka få tag på biljetter till kent i fredags.. haha, lättare sagt än gjort.... satt i kö i 15-20 min och när jag kom fram så fick jag reda på att de var slut! De tog slut på 16 min!!! Men de skulle tydligen släppa biljetter till extrakonserter imorgon eller på onsdag...hoppas att man får tag på nått då.. jaja, annars är det ju inte hela världen, men surt ändå!

Nä, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback