I'm so tired.

Jag tror att jag är i stort behov av semester.
Den tröttheten jag har känt de senaste veckorna är helt sanslös.
Brukar ställa klockan på 06, men jag snoozar alltid fram till halv - tjugo i 7, och det är knappt så att jag orkar gå upp, trots att man har lagt sig i hyffsat lagom tid kvällen innan.
Man går som i en dimma på väg till jobbet, och det känns som om man inte är vaken alls.
Nåja, någongång blir man väl pigg igen.

Helgen som gick skulle jag varit ledig, men jag blev inbeordrad. Ja tack, kvalificerad övertid tackar man inte nej till. Kändes jävligt välkommet just nu.
I fredags var ett par gamla kompisar här, som jag umgicks med för några år sen. Mycket trevligt, god mat och mycket snack.
I lördags jobbade jag 7-12 och sen var D's mor och hennes gubbe här och käkade middag, sen drog jag iväg till Johan på förfest och sen till Imelda på fest. kvällen avslutades på Tallhyddan, där vi shejkade loss ordentligt. jag vann dessutom 100kr på blackjack. :)  Bilder finns på:
http://miss-frida.bilddagboken.se
Söndagen var rätt seg, och jag hade så ont i magen, jobbade 15.30-21 och sen köpte jag pizza till oss och så kollade vi på film.

Igår ledig, gjorde absolut inget vettigt, förutom ett ärende i stan. Uuuh, idag är jag så jäkla trött, jag skulle kunna somna när som helst! Tur att man slutade tidigt, kunde gå hem kl 13, men fick skynda mig hem, det låg regn coh åska i luften. Himlen öppnade sig precis när jag hunnit innanför dörren. Puuuh!

Är så sugen på att åka iväg snart så det är inte klokt. Jag och D har pratat om att backpacka i Thailand i feb-mars 08 och vara iväg 1 månad eller lite längre än så. Hoppas verkligen att jag får råd med det. Det gäller verkligen till att jobba röven av sig i höst. Åh, det kommer bli underbart om det blir verklighet! Tills dess får jag fortsätta drömma vidare...
Bara jag får mitt körkort, så kan jag börja spara till resan!

Ujuj, nu blev det ett långt inlägg för en gångs skull. Mest dravel och struntprat, men ibland måste det finnas sånt också!

Ha det göttans, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback