helgen.

helgen i båstad var mestadels skitbra. blev lite krångel där i lördags, men men, sånt som händer och jag hade väl druckit lite för mycket och överreagerade.
kanoners, älskling och mina vänner, och tack för en mysig födelsedag!

yes, nu är man då 22 år, känns inte nån större skillnad direkt, förutom att man måste börja skriva 22 år, haha. :)
fick lite roliga presenter av mina vänner och körlektioner av min älskling! TACK! :D

imorgon ska jag köra min andra lektion, är lite nervös, men det ska nog gå bra.. dessutom kommer jag vara asmegatrött, ska köra 7.30! :S äh, man får ju sig en redig promenix på vägen dit, så jag lär väl piggna till då förhoppningsvis!

idag var jag på min första begravning... min lilla tanta som gick bort för knappt 2 veckor sen... det var jättefint och det känns bra att ha varit där och tagit farväl. saknaden efter dig är mycket stor, men man har så fina minnen av dig som man kan tänka på :)

igår fick min kompis emma och hennes pojkvän mattias, en liten son! grattis till er!

nu ska jag sova, så att jag inte krockar med några bilar imorgon bittis morgonrusningstrafik.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback