Midsommar + blaj

Idag åkte syster iväg till Gran Canaria... 10 månader tills hon kommer hem, ca 2½ månad tills jag får se henne igen... :( har en stor klump i bröstet, jag saknar dig redan gumman...

imorrn åker vi iväg till båstad för att fira midsommar + min födelsedag :)
har hyrt 2 husvagnar där nere, och det ska faktiskt bli väldigt roligt att åka iväg!
kommer hem igen på söndag...

på måndag ska jag på mitt livs första begravning... det känns la sådär. alli vännen.... det är så tomt utan dig...

ikvävll ska vi ut å parta lite. jag och lisa kommer förmodligen inte ses på hela sommaren, så vi tänkte ta ett farväl ikväll. :(

usch, alla bara försvinner... jag gillar det inte!

idag har jag haft min första körlektion på bilskolan, det gick bra. :) jag fick t.o.m. lite beröm efteråt. :) det gillar vi....

nu ska jag snart städa vidare här.. skulle egentligen vilja sova ett par timmar, men det hinns inte med.
ha det gött och trevlig midsommar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback