- Peace and Love -

Tänkte att jag kanske skulle sammanfatta helgen lite. Eller överhuvudtaget sammanfatta mitt liv just nu! :)

I fredags hade jag, Sandra och Hanna-Félice tjejkväll hemma hos mig som till slut slutade på Hotellet. Hadse verkligen skitkul. Gick dit med tråktankar i bakhuvudet, men hade faktiskt askul.  Jag och H-F ägde dansgolvet medan Sandra sprang runt som hon brukar göra. Vi såg varandra ungefär 4 ggr under kvällen. På något konstigt sätt försvinner Sandra alltid. *skratt* Jaja. Nice as hell och måste göras om snart igen! :)

Lördagen vaknade jag upp vid 10-tiden, hur bakfull som helst. Dagen spenderads med kudde + täcke i soffan framför tv'n. Hur gött som helst, även fast mina emotions inte var helt 100. Kvällen spenderades med icke så bakfulla H-F, Peter, Johan och Ange. ^^ Pizza, Andra Chansen och den mycket överskattade filmen "Säg att du älskar mig" som inte alls borde vara så överskattad. Den var helt enkelt skitdålig. Alltså, själva storyn var okej, men var har dom hittat de så kallade skådisarna? På en fjortisfest i Folkets hus? Äh, jag vet inte. Och hur i hela helvete kunde den där människan få en (nu höll jag på att skriva grammis) guldbagge för bästa kvinnliga huvudroll? Man hörde inte ett ord av vad hon sa och hon övertygade inte en jävel. Nä fy fan.
Efter första repliken sa alla "vad sa hon?" och jag frågade om vi skulle ha på svensk text. De andra tyckte också det. Katastrof iaf.

Efter vännerna åkte hem lade jag mig åter i soffan med kudde + täcke och slog på "The pursuit of happiness" med Will Smith. Underbar film. Den var verkligen sorglig. Jag grät (okej, mina emotions var fortfarande inte helt 100, men det var en gråtfilm). Sevärd as hell. ^^
Zappade därefter mellan nattens program, kommer knappt ihåg vad jag såg, men ja, nått var det.
D kom hem vid 04-tiden och vi pratade lite. Sen kunde jag somna gott...

Vaknade vid 13.30-tiden på söndagen, drack lite vaccin (inför resan), åkte och handlade och käkade lite frulle. En film slogs på, somnade efter en stund... vaknade vid halv 7 och var vrålhungrig. Vi bestämde oss för thai-mat. Mumsigt...
Kollade på "Exit" efter maten... bra film. Lite konstigt att Mads Mikkelsen pratade svenska bara. Fast jag tyckte att det var svårt att förstå vad han sa, även fast det var svenska. Hmm.. jaja.

Mkt film i helgen iaf. Härligt med en slappis-helg. Är det inte så det ska vara när man är ledig? ^^

Tja, en annan nyhet är att jag blir timmis igen den 1e april. Jag tackade nej till ytterligare vikariat på 2:3 eftersom jag inte trivs alls där. Tja, det kan inte förklaras utan måste upplevas. Men jag är nöjd med mitt beslut.

Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi åker. Herrejävlar vad tiden flyger iväg. Jag tycker att det var nyss som vi bokade resan... Semestern är fixad, visserligen bara 2 semesterdagar att fixa, men ändå. :) Vaccination fixad, tja, så mkt mer att fixa är det typ inte. :)

Åh, just ja. Den 13e april ska jag och H-F se Weeping Willows på Trägårn. Det ska bli underbart. <3 Det blir andra mötet med dom....

Jag funderar på att avsluta detta inlägg och skriva mer en annan dag. :)
Take care, bye.

Jag älskar mitt hjärtegull. <3


Kommentarer
Postat av: H-F

Wiie. Can´t wait ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback