Drömmar.

Okej, drömmar kan vara så knäppa ibland.
Inatt t.ex. har jag drömt att jag träffade The Ark och Ola Salo!!! Ola dissade mig som fan, medans Leari stötte på mig som fan. Hahahaha. Jag blev så besviken. Jag ville ju att Ola skulle vilja ha mig så mkt som jag skulle vilja ha honom...  :)
Sen drömde jag om min före detta granne, knarkaren som bodde bredvid mig på Stockslycke. Uhh, det där var riktigt äckligt faktiskt och det är inte första gången han är med i mina drömmar. Han är skrämmande obehaglig. Uuuh.
Och sen var vi i någon shoppingalleria och åkte skridskor eller vad det var.
Hmm.... varför är drömmar så konstiga? Och alla dessa 3 dröminslag kommer jag ihåg så jävla väl. Usch.

En bra grej är att jag fick min nya namnbricka förra veckan. Nu känner man sig inte så vikarieaktig och töntig med sin egengjorda namnskylt längre, för nu har man en riktig, som man har fått av kommunen. Den är skitfin. ^^

Mer och mer får jag små sug efter större lya, bebis och körkort. Sjukt. Jag saknar min lilla vovve som jag vill ha hos oss också. Men nej, egentligen vill jag inte ha bebis eller vovve, utan bara större lya och körkort. ^^
Aja, någon gång blir allt det där uppfyllt kanske, å då kommer jag väl gnälla för det...

Och igår hämtade jag ut våra biljetter till WW. :)))) Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Nu är det bara 14 dagar kvar tills vi drar ifrån kalla Sverige.

      

Kommentarer
Postat av: maja

namnskyltar is the shit!! och vad kul att du ska på WW, får se om jag tar mig dit också. om du skaffar bebis vill jag träffa den. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback