OLA! OLA! OLA! <3

YES! YES! YES!
My secret crush Ola och hans lovely band The Ark har precis vunnit melodifestivalen!
Det kan ju bara inte bli bättre! Wow, det här är så jävla häftigt.
GRATTIS THE ARK!

Gårdagskvällen var hur bra som helst. Bowling + utgång med ett gäng tjejer från jobbet. :)
Hade så grymt roligt, jag vann bowlingen, gjorde hur många strikes som helst. Grym! ^^
Sen blev det Tallhyddan, där vi drack som fan och dansade järnet!!
Lätt att vi ska göra om det nångång snart igen! :D Lägger upp bilder på pixbox nån dag.
Shit, det var segt att jobba idag... tiden har gått hur långsamt som helst. Nu ska jag ta mig en jävligt efterlängtad dusch (har luktat gammal fylla hela dagen) och sen ska jag krypa ner i den stora sängen helt ensam... :(

Usch, jag är så trött på den där jävla pokern att jag blir sur. Bläääääää. Vem uppfann pokern? Jag ska döda den jäveln...

Kommentarer
Postat av: Martin

När jag var ung var det minsann Ola and the Janglers som gällde. Det var tider det...och pojkarna var pojkar och inte nåt mittemellan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback