Thailand!

Thailand ar bara for underbart! Har skulle jag kunna vara hur lange som helst!
God mat, trevliga manniskor, varmt sa in i helvete (typ 35-40 grader varje dag)..., billigt som fan med allt!!!
Har gjort en massa skoj... igar var vi pa jeepsafari i djungeln, jag holl pa att do. Vi sag sa stora spindlar!!! Jag trodde arligt att jag skulle fa en hjartattack. Sen sa far de naturligtvis tag pa en gron slingrig sak... en orm!!! Jag var nara en kollaps....

Imorgon ska vi aka ut till 2 andra oar har i narheten och snorkla hela dagen. Ser jag en haj sa lar ni aldrig se mig igen, for da far jag namligen panik.... Hehe...

Far ni chansen, AK HIT!!!
Thailand for life!
En vecka kvar nu, jag langtar inte hem ett dugg.
Mina vanner, jag onskar ni var har...

Puss och kram, ses om en vecka! Love you!

Kommentarer
Postat av: Josieeme

ja visst är thailand underbart...vill verkligen tillbaka dit, landet, klimatet, folket...gilla gilla gilla:)

Postat av: H-F

ååååh. förstår du hur avis jag blir ? fast det är fint hemme i schweden också. Var femton grader idag ^^ Rätt bra för att vara sverige i mars va ? (; Vi saknar dig här, iaf jag (: Puss.

2007-03-29 @ 18:22:54
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback