3 saker.

3 saker som jag gillar
. Kärlek
. Shopping
. Vänner!

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig
. Att bli gammal
. Ensamhet
. Spindlar och ormar

3 viktiga saker i min lägenhet
. Sängen
. Datorn
. Badkaret

3 slumpvis valda fakta om mig
. Jag har ett bra sifferminne
. Jag är egentligen en slösa istället för en spara.
.  Jag tycker att snor och kräk är värre än bajs. ^^

3 saker jag vill göra innan jag dör
. Ha en alldeles egen liten familj
. Resa så mycket jag kan.
. Ta mitt förbaskade körkort!


3 saker som jag kan göra
. Säga förlåt, även om det är skitjobbigt. :S
. Köra lite bil iaf.
. Säga ifrån.


3 saker som jag inte kan göra
. Spela instrument eller sjunga
. Gå i högklackat.
. Sluta röka... :S

3 saker som jag säger mest
. "Typ, typ, typ"
. "Jag vet inte"
. "Jaha"


3 kändisförälskelser
. Nick Carter
. Ola Salo!
. Taggen i "Tre Kronor"
*skrattar*


3 personer som du vill ska gora denna lista
. Fjalar
. Maja
. Amathea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback