Eurovision Song Contest.

Jag tror att jag faktiskt avskyr Christer Björkman. Hur töntig och löjlig får man vara?
Gaah.
Jävla stropp.

Nåväl, alltså Eurovision ikväll (semifinal) och Eurovision på lördag. Ojoj. :)
Jag har hittills 4 st som jag tror kan slå mycket stort och ta hem skiten;
*Sverige (såklart, Ola 4-ever)
*Island
*Finland
*Ryssland

Alla utom Island är favorittippade, men jag tror att Island faktiskt kan skrälla och iaf hamna på en topp5-placering. Jag är helt kär i låten iaf. :)
Det blir att skynda skynda skynda hem från jobbet ikväll, så jag får se om Island skräller i semin...

Men på lördag hoppas jag först och främst på Ola och The Ark. Ola, Ola, Ola, se nu till att charma Sverige och resten av Europa. :) Mig har du charmat från den första gången jag såg och hörde dig, 2000.
Puss på dig, och lycka till i Helsingfors.


   

Kommentarer
Postat av: janet

åå ska bli superkul.. ja tror på finland! :)

Postat av: maja

INTE island!!!
jag tror på grekland!! en riktig danslåt.
tycker ryssland och finland raktigenom var tråkiga....

2007-05-10 @ 17:39:30
Postat av: Martin L

Jag har satt 100 pengar på Andorra...

2007-05-10 @ 23:25:36
URL: http://smaesk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback