Snacks.

Helgen har varit fartfylld!
Fredags kväll jobbade jag, sen drog vi till Angelica och Kalle på fest. Angelica fyllde nämligen 21 år! :)
Kvällen där blev dock inte långvarig. Jag fick sån jävla kramp i magen, jag trodde jag skulle svimma av... Fick åka hem. :(

I lördags slappades det hela dagen, städade och donade. Jobbarkompisarna skulle komma hit! Vi spelade spel, drack och käkade massa snacks. :) Sen ville alla gå ut, så man hängde på ner till Tallhyddan. Där var det hiphop-kväll, något som inte uppskattades av mig... så jag hade inte riktigt så kul. Men jag och Lisa tog oss i kragen och bestämde att vi skulle dra till Hotellet istället. När vi skulle dra dit, så blev det känsligt mellan mig och min syster, båda satt och stortjöt... Sara ändrade sig, och följde med till hotellet. :D När vi kom dit så spelade "September" på scenen, så vi knödde oss till längst fram (såklart) :)  Sen röjde vi loss på dansgolvet, jag och Lisa.. fan, vad vi ägde!
168326-16

168326-15



Igår slappade vi hela dagen, var hur trött som helst... Vi var iaf på bio med min kära far och såg "Spiderman 3", mycket bra film! Sen låg vi bara i soffan resten av dagen.

idag har jag shoppat järnet... har köpt 2 bikinis, 1 klänning och 1 linne. :) Dessutom har jag beställt lite grejer från h&m på nätet. ^^ Jo, jag shoppade ju faktiskt en present till min kära pojkvän, som fyller år den 19e... Nu är jag fattig för resten av månaden. :S


Kommentarer
Postat av: maja

snygga grejer!

2007-05-08 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback