Bruumm bruumm

Ojoj, kan fortfarande inte smälta att jag faktiskt har fått mitt körkort!
Känns overkligt på nått sätt.
Kändes konstigt att vara ensam i bilen ute på vägarna... ujuj. :)
Jag och älskling firade på Lindgrens krog... mumsigt!
Åhh, jag är sååå glad!!!

Imorrn ska vi åka på planeringsdagar med jobbet, till Bohusgården nånstans vid Uddevalla... och självklart ska jag köra! :) Kommer hem på fredag igen.. Ska bli roligt!

Nu ska jag snart sova... är hur trött som helst. 3 nätter i rad nu, har jag inte kunnat somna, så har somnat vid typ 01, och upp kl 6... usch. Ett mirakel att jag inte har somnat nånstans..

Nåväl, ska packa min väska nu, ta ett varmt bad och sova sen.
Goodbye.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

weei GRATTIS IGEN FRIDA!!! :D
hör lugnt nu ;)

Postat av: laaaarsson

HHAHAHAA FEL FEL FEL FEL =) Klart det är solrosfrön ju hahahha wiiii idag är det party =)

2007-11-17 @ 11:43:30
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah kolla min blog nu haha snyggt va?

2007-11-17 @ 13:58:14
Postat av: Anonym

Grattis Frida...kul...det är så skönt när en kan köra.Kram Eva

2007-11-17 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback