Shopping!

Igår åkte jag och Emelie till Borås efter jobbet..
Blev en del shopping!! :)
                    

Är väldigt nöjd med det jag hittade! :) Nu är det bara ett par skor/stövlar som jag ska ha... har hittat ett par på Euro Sko, men de var lite dyra.. vet inte om jag har råd med det denna månaden... Vi får se hur jag gör.
Tittade på lite julklappar också, men jag väntar lite...

Kunde nte hålla mig så jag började adventspynta redan igår kväll. :) Tycker det ser så himla mysigt ut.
Lägger upp lite bilder ikväll. :)
Nu ska jag snart till jobbet...

Och så har vi fått ett förslag som är ganska svårt att tacka nej till tycker jag, men vi får se hur det blir...

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Bea

ser att du hitta klänningen!! :)

Postat av: laaaarsson

vaa fan, jag vill också ha en sån stjärntröja :(

2007-12-03 @ 16:18:52
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback