Var i munnen (?).

Uj, exakt nu fick jag en sån där äcklig hostattack igen.
usch, jag smakar var i munnen idag, det är fan inte nice alltså.
Yuck!

Idag hittade jag vårat framtida hus. Jag säger bara, DET SKA VI HA!
Ligger i Utby.. åhh, det ser så fint o mysigt ut. Vi måste iaf titta på det, för att se om det är lika fint som det verkar.
Åhhh... jag vill haaa....

Gick till jobbet idag. 5 dagar hemma räcker för att ta kål på mig. Dessutm har man ju fan inte råd att vara hemma längre. FY!

På torsdag ska jag och Hanna, eventuellt Lisa-stumpan, på Moneybrother!!!!!!
Har längtat i typ 2 månader! :D YEAH!


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Lätt ;) det vore jäkla ball :) så, ska ni på visningen nu dåeller? :D
hahahh va fan ska ni se moneybroteherbajs nu igen ;) höhö

Postat av: Laaaarsson

TIPPEN ÄGER ALLLTING!!!!!!!!!!!!! aaaahhh jag vill ha en sån handuk som alla vann :(

2007-11-07 @ 12:45:12
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback