Vila.

Efter några hektiska dagar är jag imorrn äntligen ledig. :)
I torsdags morse styrdes pärlan mot Uddevalla med 5 tokiga tjejer i. Det var roligt att få köra så långt.
Kom fram till Bohusgården, där vi möttes av cheferna och lite fika. Sen satt vi i 6 timmar och hade planeringsdag.
Efter det så badade vi bubbelpool i typ 1½ timme, tills folk från Volvo IT körde bort oss. Dumma idioter, vi hade den först! Sen blev det lite fest, en del blev fullare än andra, jag tog det lugnt, skulle ju köra dagen efter.
Somnade hyffsat tidigt...
Gick upp tidigt på fredagen, frukost vid åtta och sen planeringsdag mellan halv 9 och kvart i tolv.
Lunch, sen hemfärd.

Kom hem, åkte och åt med Hanna o Ida, sen körde jag till Gbg för att möta David för lite bio.
Jag är skitstolt, för jag fick inte panik i rusningstrafiken och jag hittade utan att köra fel!!! :D
Bio var "Michael Clayton" med George Clooney, hyffsat bra, påminde lite om Erin Brockovich...
Sen hemfärd och sova.

Idag har jag jobbat kvällen mellan kvart i ett och kvart över nio, sen hem till peter o cajsa för matchen mellan esp - swe. åh, vilken dålig match.
Nu ska jag krypa ner hos älskling i soffan. <3

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Hur fan vågar du köra i gbg?! :O
SHITT det jharj ag aldrig gjort, och komemr aldrig att göra!! uschaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback