WII.

Nintendo Wii är ett jävla skitspel.
Jag bara förlorar. :(

Älskling köpte i söndags, i måndags lämnades det in på chippning, fick tillbaks det idag.
Nu har vi spelat några timmar, och jag har redan tröttnat, men det är nog bara för att jag förlorar HELA tiden! :(
KASST!

Äh, jag får helt enkelt tjuvträna när David inte är hemma.

image71

Åh, jag hittade väääärsta grejen, ett ROSA Playstation2! Det önskar jag mig i julklapp av tomten... SNÄLLA TOMTEN, ge mig detta så blir jag glad! :)
Hur coolt är inte det här?
image72
GE MIG TACK! :) Jag kommer vara coolast i Alinge Texas. ^^
Dessutom ska vi sjunga SingSTAR nätterna igenom! YEAHAAA!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah va fan är det rosa för nått ??
ÅÅÅÅÅÅ du har aldrig sagt att ni har wii!
jag mååååste komam hem till dej och köra lite, det ärj u fan aaasskul!!!!!!!!!!!!!!!
Vet du hur du gör i helgen än =)

och jag de va dåligt igår, bara 5 blogginlögg hahahhaha men idag är en ny dag ;)

Postat av: JJOHANNAAH<3

Wii verkar riktigt roligt!!
Rosa playstation var faktiskt sjukt coolt!!
MISSA INTE MIN TÄVLING!!

2007-11-25 @ 02:13:23
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback