Colourful miracles

här sitter jag och gråter.
här är anledningen.
http://colourfulmiracles.blogg.se/

när jag läste den, så fick jag skuldkänslor.
skuldkänslor över att jag är så fruktansvärt otacksam för allt jag har i mitt liv.
jag ska vara jävligt glad över att jag är frisk, att jag har min älskade David och min familj, mina älskade vänner, mitt jobb, min missemiss, ja, vara glad över allt!

jag tänker på dig, Liv.
livet är allt bra orättvist.
onsdag 10e oktober kl 20 kommer jag ha en tyst minut för dig.
vila i frid, lilla vän.


Kommentarer
Postat av: matilda

du är inte ensam om den tysta minuten kan jag säga dig.. usch de är så hemstk!:/

Postat av: laaaarsson

Det har gått runt på bloggarna här nu att hon bara hittat på allting!! Jävla idiot alltså. man får ju inte ge dödshjälp och hur kan hon då just veta att hon ska dö just 20.00 osv... usch

2007-10-10 @ 12:51:54
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback