Fan också!

Nu håller jag på att bli sjuk igen. SKIT!
jag hatar att vara sjuk... tur att jag är ledig tors-fre så att jag kan krya på mig inför helgen, då det ska jobbas.. finns ju inte en människa som har råd att vara sjuk. Ska bara tvinga mig igenom morgondagen också... Men det är la bara att ta ett par alvedon och gå till jobbet. Tur att man inte börjar förrän 14.

jahaja, annars händer inte mkt.. david hade sett ett fint 2familjshus i GP Bostad igår... visning imorrn, typiskt att man jobbar kväll och han skulle träna.. skit.
Det hade ju varit perfekt, kunna ta in hyra för den andra familjen eller bygga ut och göra stort, stort :)

och dagarna mot uppkörningen går ju fantastiskt SAKTA! jag blir iofs skitnervös så fort jag tänker på det där, jag kommer typ göra alla småfel som finns och så blir det inget körkort. :(
Äh, får väl försöka tänka liiiiite positivt, men det är svårt...

Nu ska jag lägga mig i soffan framför tv'n med mitt duntäcke och hoppas på att jag blir frisk. :)
Adjö!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

NÄJMEN GÖR DEN!!!!!!!!!!!! OHHH klart man ska se den dåååå!!
Blir fest hos Martin antagligen istället, jehona skulel helt plötsligt inteh a fest längre. men jag ringer feter jobbet måste pyysing.. kööös


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback