Körlektion igen..

Nu ska man snart iväg och köra bil igen. Sen blir det att sitta och plugga ett par timmar innan man ska jobba ikväll!
Fan, jag är så jävla nervös inför det där jävla teoriprovet så det är fan inte klokt.
Meeeen, jag tror att det ska sitta tills jag ska skriva.
Och eftersom jag redan har sagt till alla jag känner + alla på jobbet när det är kan jag lika gärna säga till mina kära bloggläsare också, på tisdag 16/10.... JISSES! Det är så jävla snart!!!!

Usch, jag får ångest bara jag tänker på skiten...
Nu får jag rusa till bilskolan!
Ha en bra dag allihop!
Kramar

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

OJ OJ OJ det visste inte jag!! SHIIITTT VAD jag ska hålla tummarna för dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D snart är detfest också.. äääntligen ALLA samlade, det varinte igår det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback