Snuskigt värre!

Ikväll har jag varit så redig att jag har städat i badrummet och det kunde ju behövas, det var några veckor sen. Usch! jag passade på att damma rören, som finns utmed väggen och även UNDER badkaret och i duschbrunnen. Fy fan... Riktig pärs! Det syntes att det var bra längesen man rensade där. Vet inte om jag fick ut allt, men det jag såg iaf. Snuskigt äckligt!

Idag har jag även haft det stora nöjet att betala räkningar och vad jag vet såhär långt är att jag ligger ungefär 2000 minus... Mm.. bra där. Men det är ju tack vare körlektionerna. Att det ska vara så dyrt att ta det där förbaskade körkortet.... Kan det inte finnas nått bidrag? :) Men neeej då. Låt en annan gå i 3 månader alldeles utfattig... men nu är det förhoppningsvis sista fattiga månaden.... :)
Jag hatar att vara beroende av pengar! Visserligen kan jag alltid låna av Pappa eller David, men jag hatar att vara skyldig pengar till folk! :(
Mkt hata nu för tiden..

Ledig i 3 dagar nu, tog semester imorrn, jag känner mig så fruktansvärt trött hela tiden och dessa tidiga mornar tar snart livet av mig om jag inte får ha lite ledigt.
Det suger att jobba varannan helg, för det innebär att så fort man är ledig så är man alltid fullbokad med nått.

Nu ska jag göra nåt annat.
Skriver mer imorrn!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

oww jävla pengar alltså!! usch usch jag haaatardom.. iofs vill jag ju ha dom så jag hatar dom inte men att de fösvinner så snabbt hatarjag. men TÄNK va mycket pengar du får när du är klar med körkortet =) du kommer jufå enchock :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback