sticky fingers.

Förfest hemma hos Imelda, dock ingen jättespännande, men vi hade trevligt, drack, kollade på Alien och spelade lite Nintendo Wii... Bowling! Jag som ibland brukar vara utmärkt, var ikväll inte så duktig på bowling, men jag får väl inte in det rätta svinget på första gången lixom :)
Sen drog vi oss vidare mot Stickys, som var mitt första besök där. Det var trevligt, men lite överskattat tycker jag. Det var way too much people och litet... På dansgolvet fick man armbågar här och var och sönderstampade fötter, men well.. ja, det var trevligt. Blev dock inte mkt dansande, men nu har jag prövat på Stickys iaf. Lisa kom dit också, det var roligt! :) Imelda och Robin drog hem tidigt, så jag och Lisa stannade kvar tills det stängde, satt och spillde ut cider och hade oss. haha! Sen när det stängde gick vi först till 7-11 och köpte pasta med nått gott, vräkte och svulla, sen till McD och svullade där också. men det stängde 5 så vi fick bege oss.
Mycket trevlig kväll! :D

Bilder från 30årsfirandet finns på
bilddagboken.
Nu: resident evil extinction
Imorgon: Jobb. :(

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

FEEEL :D

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-30 @ 12:43:06
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Bea

Något körkort på g eller?:)

2007-10-30 @ 18:27:45
URL: http://bea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback