facebook

idag hittade jag en av mina gamla kompisar på facebook, och det fick mig att börja tänka lite...
vi var skitbra vänner under hela gymnasiet, men sen efter studenten så var det som om att nått hände och vi hördes aldrig mer av. ur min synvinkel är det för att hon blev tillsammans med en snubbe och aldrig ville göra nåt utan honom, eller för att hon bara skulle vara med honom... men hur kan man bara dissa sina vänner så? jo, jag vet att jag också har gjort det förr, men ärligt.
i dagens läge, aldrig att jag skulle dissa mina vänner för en kille. no way!
oavsett vad som händer, så finns alltid kompisarna kvar!

Kommentarer
Postat av: larsson

hahah ja so mdu skrivit här också =)

Postat av: laaaarsson

hahahidol är baaaaaaaaaajs =) hahah nädå men jag kände mer för handnollen =)

2007-09-22 @ 12:20:54
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback