grejjer

hej hopp.

igår gjorde jag ett test som jag hittade på
http://bestick.blogg.se, om vilket pundarnamn man hade och jag blev Porriga Dåren.. tror att det stämmer rätt så bra in på mig.. hahahaha! ;D

helgen har varit rolig... i fredags var jag hemma hos hanna och johan och drack lite, skulle gått till tallhyddan men orka betala 100 spänn för att vara där med tusen fjortisar. så roligt är det inte.

i lördags firade vi Luana och Sara (som båda två har fyllt år) med middag på musses, och sen gick vi vidare till tallhyddan, gratis är gott som man brukar säga. :)
jag och lisa var överdrivet snyggast på stället och vi rockade dansgolvet, ända tills jag fick åka hem med min älskade syster, som nog fått i sig alldeles för mkt alkohol ;)


idag har jag inlett min antirök-kampanj, som innebär att jag inte har rökt en enda cigarett på ett helt dygn snart.
dessutom har jag jobbat och slitit, varit hur trött som helst och dessutom träffat Emma med hennes sötaste bebis Alex.
nu har vår hyresvärd precis varit här och fixat massa grejjer. :) brevlådan var halvt sned, så han skulle fixa den. dessutom bytte han ut våra trasiga lysrör i köket OCH filtret i spisfläkten. ^^
OCH jag har klagat på våran granne som diskar och slänger igen köksskåpsluckorna mitt i nätterna. ^^

nu ska jag lägga mig och nana en stund innan idol börjar och så är det ju de 2 absolut sista avsnitten av gilmore girls ikväll.. buhu.. :(
                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: l,aaaarsson

eyy hur gick det med klockan och det då?? =)

Postat av: sandra

wiii den verkar funka räknaren hörrö du =)

2007-09-13 @ 11:37:40
URL: http://bestick.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback