H&M... ett släkte för sig.

Har precis kommit hem från en shoppingtur i Gbg med syrran och Emelie.
Irrade runt i jakten på rätt väg in i Nordstans parkeringsgarage, vi hittade rätt efter att ha kommit ut på Hisingen och tillbaka genom tunneln... Haha! Man tror att man hittar och sen ligger man i fel fil och kommer på det när det är försent. Jaja, vi kom fram iaf!
Har sprungit runt på alla H&M i centrala stan och letat efter den svarta kofta med knappar som jag såg i katalogen, när jag väl hittade den i storlek S, så satt den som ett 4mannatält på ig och som vanligt hade de ingen XS... men det hade nog inte varit bättre ändå. Till slut, när mitt tålamod var slut och jag inte orkade springa runt mer, hittade min älskade syster, en annan kofta, som var finare (men lite kort ändå), och hon räddade min dag! :D
Sen efter koftletandet, sprang jag runt i jakt på ett par stövlar, inte regnstövlar, utan ett par med liten klack och som inte sitter så "pösigt".... lättare sagt än gjort! Hittade inga som inte var med skyhöga klackar (jag kan inte gå i såna), så det fick bli ett par ballerinaskor. De var fina tycker jag, och duger till min söta klänning som jag ska ha imorgon!

Imorgon ska vi åka på Nöjeskryssning t/r danmark. Det blir skoj!
Blir ett gäng från jobbet och så David och Rasmus, det kan ju bli intressant. ^^

Nä, nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch, och sen om jag orkar ska jag färga håret! Annars får jag ta det imorrn, när jag ändå är ledig, fast man vill ju inte gå runt med färgrester i ansiktet när man ska va fin ;P
jaja..

God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback