Längtan.

Åh, vad jag vill flytta! Helst nu! Är trött på den här lägenheten, trött på allt vad den innebär. Trött på "trevliga" grannar, trött på psyktanten bredvid som diskar mitt i nätterna eller allra helst klockan 7 på en lördag eller söndagmorgon, när man är ledig från jobbet. Det är roligt att bli väckt då....

Kollade på "På Smällen" igår.. vilken härlig film! Rolig, mysig och jaa.. sådär. :) Tänk så fel det kan gå... men ändå bli så rätt. Min bebislängtan blev ännu starkare.... attans! :/

Jag vill åka bort... långt bort.. helst till Thailand.. och vara borta för evigt. Underbara land... tänk hur bra vi hade det där... jag saknar.
                 


 
image55

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahhah gessle är grym ju =)
ojoj skadu ha bebis nu också) galning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback