Nytt jobb!

Lugn helg.. jobbade fredag, sen hem och sov.
Lördag jobbade jag, sen välkommen hem-fest för Sofie som kommit hem från 3 månader i Kuwait, sen hem och sova. Söndag vaknade jag och sen gick till jobbet och jobbade till 21.
Seg helg, varit hur trött som helst, och det var inte bättre igår.
Fick erbjudande om att jobba natt natten som var, men jag pallade inte. Sjukt trött och hela dagen idag skulle varit förstörd.. men det hade vart goa pengar iaf.. men men. Nästa gång kanske. :)

nu har jag också skaffat facebook. orkade inte med en till community, men nu kan man ju typ avsluta nån annan istället. hehe. nej, men jag var lite nyfiken och bestämde mig för att prova. fattar itne så mkt, men det ger väl sig. :)

älskling har fått ett nytt jobb idag! :) mer lön och säkert roligare... så nu kanske vi äntligen kan flytta snart!!! :D
nu är det bara min fasta anställning som fattas... nåja, jag har ju vik året ut iaf, det är ju alltid nått, men sen då?...

dagens låttips: kent - ingenting
Kanon! längtar efter albumet som kommer om en månad :D

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahha men jag är en suring vettu ;) nämen så baaaaajsigt trött så jag tror jag döör.
Men facebook fy sjutton :(
och hanna fyller snart år, (5te) då skulle hon ha fest :D wooho

Postat av: H-F

en gospelkör här i noltorp. och det var så kul så jag trodde jag skulle gå av på mitten d;

2007-09-19 @ 07:19:15
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: H-F

klart du kommer klara ! tänk logiskt och stressa inte ! tiden räcker till ! Jag däremot kommer nog inte klara detta provet. det sägs att hon gör jättesvåra prov, och jag har knappt pluggat nått. jag har som en deg i hela skallen. har varit heelt väck hela dan.

2007-09-19 @ 22:03:29
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: larssson

Njaa blir lai nte så. men så suuurt, enda matchlediga helgen på hur länge som helst sen nu ju :P

2007-09-20 @ 11:28:53
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback