Potatismos och korv.

usch, snart ska man iväg och jobba, min 5e kväll på en vecka.. fy fan vad tråkigt.
men snart byter jag schema, det ska bli gött, för det är sååå mkt bättre :)
som mest 3 kvällar i rad, och de kanske jag blir av med sen, det var eventuellt en som ville byta med mig.. och då försvinner 3 kvällar, så då har jag bara typ 3 kvällar kvar på schemat. :)
usch, jobb är tråkigt, men nödvändigt.
när jag får körkort ska jag söka nytt jobb tror jag... fast jag trivs ju ganska bra där, med arbetskollegorna å så, men det märks att man har varit på brunnsgården för länge nu... 3½ år i december.. ujuj..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja.

igår städades det här och gjordes fint. men så mtk finare blev det inte.. jag har köpt värsta medlet mot kalkbeläggningar och sånt, oohh, värsta uppfinningen.. tänk att det kan bli sån skillnad. :)
och Ajax Universal är en människas bästa vän troligtvis. jisses vilket bra medel. :)

och så skujlle jag ju göra potatismos och ugnstekt falukorv igår.. korven blev ju bra, men det var nått fel på potatisen, så det blev typ söndersmulat under kokningen, och sen när jag skulle göra moset, så var potatisen alldeles vattnig, så näe, det blev makaroner istället. fyyyy vilken dålig potatis, den ska jag aldrig köpa igen!

Nä, ska la ta och käka lite frulle och sen börja bege mig mot jobbet... börjar om en timme...
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback