Rökning förbjuden.

Nu har jag varit rökfri i 3 dygn. Jag är mäkta stolt över mig själv :)
Tro det eller ej, men det har inte varit så svårt denna gången, men det är nog för att jag inte har tänkt så mkt på det + att vi måste ju gå ut en åt gången på jobbet för att ta en cigarett, och det är ju inte roligt att gå ut själv.
Sen har ju David slutat röka också, så det är ju bra det också.
Svårast är nog efter maten... gud, vad gött det är med en cigg efter maten... det saknar jag nog mest.

Fast jag tror ändå att det kommer bli svårt att hålla sig ifrån feströkandet. Finns det nått godare än att ta en cigg ihop med nått kallt, gott att dricka? Mums.
Men jag ska försöka iaf, jag tänker ju inte gå å köpa ett paket bara för att jag ska ut å festa eller så....

-----------

Bostadsrätten vi var och tittade på i Partille tidigare idag, var ju kanonfin, men jag tycker ändå att den kändes lite trång. Härligt med altan och liten trädgård, men nja.. jag vet inte.
Vi får se helt enkelt. :)
Man vill ju inte ta första bästa heller...

----------

Förutom när jag kollade på Idol, så sjöng en av de gamla gubbarna "Comfortably Numb", å då blev jag sugen på att lyssna på Scissor Sisters. :) Så jag fixade deras första platta och nu sitter jag här å lyssnar.

Borde sova, men jag är inte ett dugg trött. Mycket märkligt, eftersom jag har varit hur trött som helst denna veckan, men jag antar att jag har fått sova ut nu idag när jag har varit ledig. :)

Kommentarer
Postat av: larssson

helloo fridaaa!! oj vad vi jobbar och står iiii =) va fan va äckligt det låt, ta nått kallt och dricka och röka?? och blanda fyy vad snusk haha.. och du vet att din räknare räknar sidvisningar nu och inte besökare? få lite pengar snart så vi kan parta. jävla sugen!!!

Postat av: Bengan

Hej!
Vill börjamed att tacka så mycket! det är lite tufft nu men det kommer gå bra!
Såg att du slutat röka... mycket bra gjort! jag har vart där själv för 9 år sedan så jag vet vad du går igenom. Men efteråt kommer du minnas det som mycket lättare än du trodde. Snusning där emot som jag var dum nog att börja med är tuffare. Tyvärr.. har försökt men det går banne mig inte.
Sen håller jag med dig, när man går ut eller efter maten är värst!
Trevlig helg!
Bengan

2007-09-14 @ 10:42:12
URL: http://bengans.blogg.se
Postat av: larsson

hahah okej jag ska försöka förklara.. Alltså du skulle kopierat länken för "unika besökare". Då får du antalet besökare per dag. NU har du sidvisningar liksom om någon skriver kommentar på dej så blir det 5 klick bara för det eller om de klickar in 10 gånger per dag så blir det tio.
Det är ju roligare att ha så man kan se antal besökare istället. tycke rjag iaf. hahah jag gorde också som du först :)

2007-09-14 @ 10:56:30
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: larssson

klicka på din egen blogg och uppdatera så ska du se att det blir en ny besökare.. så det gåller även dina klick. hahahha inte kosntigt jag fick 100 besökare med en gång förr.. jag äääälskar att kolla på min sida ;)
Men fan frida du kan ju aldig va me när vi hittar på nått ju =( =( tråkigt :( vi vi har ju inte setts på jättelänge =(

2007-09-14 @ 10:58:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: larssson

ahah nä du fatta hur crazy man hade blitt i hjärnarn!!!! shiit alltså bara masssa siffror och streck.. men duuu... gör det testet jag har lagt upp på min sida och säg till mig vem du fick =)
blev själv rätt nöjd med min ;)

2007-09-14 @ 12:44:20
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: H-F

jag har köpt snus s:

2007-09-17 @ 13:58:43
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback