Cabriolet, ny lägenhet och ENGLA.

Senaste veckan har jag varit skitsugen på att köpa en ny bil till sommaren...
Nämligen en Peugeot 307 CC... Dom är sååå fina!

image131

Och lördags så trodde jag knappt att det var sant, min vän Johan hittade en sån gråmetallic för 115.000:- på blocket. Men idag så visade det sig att det var nått lurigt med det. Hmm, ägaren för bilen var inte den som stod i annonsen och inte heller den personen jag pratade med i telefon.
Så, nej... det får nog vara med den bilen.

Dessutom ska vi på lägenhetsvisning i Göteborg på torsdag. En superfin lägenhet i Tuve, där David bodde förut! Huset bredvid för att  vara exakt :)
Jag har nog aldrig sett en så fin lägenhet nångång, den är verkligen kanon!
Här kan ni kolla in:
http://w4.objektdata.se/pregen/998/OBJ15971_891943998/hemnet.htm
Vi vore dumma om vi inte köpte den. Nyrenoverad i typ alla rum, tvättstuga i lägenheten, allt som man vill ha typ.
DEN SKA VI HA!
Alla jag har pratat med idag om att flytta till Gbg, säger bara att "ska du pendla?!", JA, det ska jag isf. David har faktiskt pendlat nu i 2 år, och det är ju inte världens roligaste grej alltså, man får passa på nu medans jag fortfarande tycker det är roligt att köra bil! ;)
Jag bor varsomhelst, bara jag får bo med min älskling!!
Så, flyttar vi så behåller jag min nuvarande kärra.
Måste ändå erkänna att det skulle ta emot väldigt mycket att sälja min allra första bil... min svarta pärla...
Det kanske blir nya fälgar och så istället, det är aldrig fel!
image132

Och allihop, glöm för sjuttsingen inte att tända ett ljus för Engla ikväll kl 21!
Jag skriver det nu, men kommer säkert att glömma det sen. Typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilen är grymt snygg! Å det behöver faktiskt inte vara nått lurt med den pga säljaren å det..
Mattias håller på att sälja sina föräldrars bil, så.. =)

Ska kika in lägenheten nu! Men VILL INTE att du ska flytta från asås..På ett vilkor isånnafall: FLER impulsfikor! ;-)

Postat av: Emma

AS SNYGG LÄGENHET!

2008-04-14 @ 21:24:55
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: jessica

faaan vilken fin lägenhet!vill oxå ha en sån...hehe...hade kunnat tänka mej å flytta jag med om jag hade körkort då;) lycka till!

2008-04-15 @ 13:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback