Fest och visning.

Igår jobbade jag på dagen, och bestämde mig för att ta semester idag.
Party blev det på kvällen ute hos Cajsa (och Peter) i Norsesund.
Jättetrevligt och kul!
Tur att vi inte hade med oss mer att dricka, för då hade det nog blivit ännu mer tokigt värre. :)
Lägger in lite pics imorrn.
Tack för igår, riktigt kul! :D

Idag har vi varit på 2 visningar, båda 2 i Partille och med typ 20m avstånd emellan. :)
Den första tyckte vi mkt om, lite får man väl renovera och byta ut, men den ska vi iaf lägga bud på.
Den andra var iofs också väldigt fion och mysig, men ingen balkong! Dessutom var den lite dyrare.

Annars har jag inte gjort så mkt annat i helgen.
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Puss o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback